تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

 دیدنی های شانگهای چین

پل نانپو که در شانگهای چین از دیدنی های چین

پل نانپوی شانگهای چین یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین پل های دنیا

در تور چین حتما ببینید

پل نانپو شانگهای چین

پل نانپو باعث اتصال منطقه پودونگ شانگهای به بقیه مناطق شانگهای شده است. یکی از طولانی ترین پل های دنیا و جهان به حساب می آید. این پل در اکتبر 1993 میلادی افتتاح شد. این پل به شکل دو اژدهای در حال بازی کردن می باشد که دو پل دیگر را که یکی 7658 متر و دیگری 8346 متر طول دارند. و به فاصله 11 کیلومتری از یکدیگز قرار گرفته اند را بهم متصل می کند.این پل بقدری زیبا و جالب هست که به یکی از دیدنی ترین و زیباترین دیدنی های کشور چین و شهر شانگهای تبدیل شده است.

 

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری چین و پکن ویژه پاییز 92

تور لحظه آخری چین و پکن دیوار چین

ویزای چین

داشته باشیدمی توانید خیلی سریع از تور های دفیقه 90 استفاده کنید. این تورها زمان مشخصی ندارند و هر لحظه این احتمال می رود که بدلیل پر نشدن ظرفیت پروازی تور چین پکن شانگهای این فرصت بوجود بیاید که افرادی که فصد مسافرت به کشور چین را دارند اما هنوز زمان و تور برای مسافرت به این کشور را انتخاب نکرده اند . بتوانند در این تورهای لحطه آخری ثبت نام کنند . با قیمت بسیار پایین تر از قیمت واقعی تور چین به این کشور مسافرت کنند. این نوع تورهای دقیقه نودی یک نمونه از مبانی برد برد برای طرفین می باشند از طرفی آژانس های مسافرتی و مجریان برگزاری تور های چین از ضرر بیشتر جلوگیری می کنند و مسافران و توریستهای ایرانی نیز از قیمت پایین این نوع تورها استفاده می کنند.

نداشتن ویزای چین و زمان مسافرتنکته منفی این تورها اینست که زمان مسافرت به کشور چین اصلا در اختیار گردشگران نیست و از طرفی شاید زمان تور چین با برنامه کاری و شغلی گردشگران هماهنگ نشود.

برای آگاهی از چگونگی و انجام تور های دقیقه نود چین با ما در تماس باشید.

 

ویزای چین ،تور چین در تخصص ماست

پل عابر پیاده لوجیازوی واقع در منطقه‌ پودونگ (Pudong) در محدوده شهر شانگهای نه تنها یکی از دیدنی های شانگهای چین است

 

پل عابر پیاده لوجیازوی واقع در منطقه‌ پودونگ (Pudong) در محدوده شهر شانگهای نه تنها یکی از دیدنی های شانگهای چین است. بلکه یکی از پل های دیدنی ، منحصر به فرد و زیبای حال حاضر جهان می باشد.

این پل عابر پیاده که توسط مهندسان و کارشناسان چینی طراحی و ساخته شده است . توانسته خیلی سریع به یکی از جاذبه های شانگهای تبدیل شود و با ساخت این پیاده‌روهای عجیب و جالب در این کشور توانسته اند به سهولت رفت و آمد مردم از خیابانها عریض و پهن کمک شایانی نمایند . این پل که یک پل عابر پیاده غول پیکر است . دور تا دور میدان بزگ شهر را بهم متصل می کند . این پل تقریبا 15 متر بالاتر از سطح خیابان‌ها می باشد . و با چندین ورودی و خروجی مجهز به پله برقی‌ طراحی و ساخته شده است.

برج زیر شلواری یا برج شلوار شرق یا برج دروازه شرق چین

برج زیر شلواری یا برج شلوار شرق یا برج دروازه شرق چین  ویزای چین بگیرید زیر شلواری چین ببینید

ویزای چین بگیرید زیر شلواری چین ببینید

خوب ! خود مردم چین هم کمی به این برج سیصد متری می خندند. ما که جای خود داریم. بهر حال جالب است که با کلی دنگ و فنگ ویزای کشور چین را بگیریم و با یک تور عالی چین هم به کشور چین سفر کنیم تا یا زیر شلواری به اندازه آسمانخراش ببینیم.

اما بهر حال این موضوع یکی از دیدنی ها و جاذبه های جدید و مدرن کشور چین می باشد . برج ها و آسمان خراشهای چینی به اشکال مختلف ساخته می شود که یکی از آنها آسمان خراش"دروازه شرق" است که می بینید.
 بعد از سالها تلاش برای تکمیل شدن این برج 300 متری بالاخره رو به اتمام بوده و چهره شهر سوژو چین را دگرگون خواهد کرد.
این آسمان خراش نزدیک شانگهای واقع شده و مردم محلی روی اینترنت و در سایت weibo معتقدند که شبیه زیر شلواری است و به همین خاطر به عنوان تفریح و خنده در کنار آن و با آن عکس می اندازند و می گویند به جای دروازه شرق باید نام  آن "شلوار شرق" شود.
معمار و طراح آن کمپانی انگلیسی RMJM بوده که شامل دو برج بوده که در قسمت بالا بهم متصل شده و یکی می شوند.
سوژو در استان جیانگ سو واقع شده و این برج به صورت سمبلیک " دروازه شرق" نام گرفته است. برخی نیز عقیده دارند که این نوع معماری شایسته و زیبنده شهرشان نیست.

 

تور چین |هتل ارینتال ریور ساید شانگهای چین

چین - تور چین - دیدنی های چین-ویزای چین- ویزا-ویزای گروهی چین-ویزای توریستی چین

این هتل 5 ستاره زیبا در شهر شانگهای کشور چین قرار دارد. مزیت مهم این هتل این است که از تمام نقاط شهر شانگهای براحتی می توان به آن رسید . هتل ارینتال- Oriental hotel دارای 260 اتاق می باشد. و هر یک از میهمانان و توریست ها حتی آنهایی که بغیر از تور چین شانگهای در این هتل اقامت می کنند . می توانند از تسهیلاتی چون تهویه مطبوع ، مرکز نگهداری از کودکان ، سالن استراحت ، بار ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، کافی شاپ ، تلفن ، لاندری

ویزای چین

گرفتن انواع ویزای چین را به ما بسپارید . و بدور از کارها و گرفتاری های اداری ویزا فقط به فکر برنامه ریزی برای تور شانگهای و چین خود باشید.

تور چین

تور چین.تور پکن.تور.چین.هتل های چین.دیدنی های چین.جاذبه های چین

تور چین - تور پکن

در فصل پاییز 92 ویژه مهر و آبان ماه 92

11 شب و 10  روز  شهر پکن چین


هتل 5 ستاره کاپیتال پکن - Hotel Capital 

خدمات تور چین:

پرواز خارجی
صبحانه
ترانسفر فرودگاهی
راهنمای چینی فارسی زبان
ویزای گروهی چین
1روز گشت با ناهار


مدارک تور چین :
پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
دو قطعه عکس رنگی 5/3*5/4 دارای زمینه سفید جدید
یک برگ کپی از شناسنامه صفحه اول و دوم
آدرس و تلفن محل کار و سکونت الزامی می باشد.

 
نکات مورد توجه در تور چین:
پرواز چارتر و غیر قابل استرداد می باشد.
در موارد خاص کانفرم نشدن هتل مورد نظر هتل مشابه جایگزین خواهد شد.با همان کیفیت وقیمت
آژانس مسافرتی مسئولیتی در قبال  عدم  صدور ویزای چین توسط سفارت کشور چین را به عهده نمی گیرد.

کوهستان تیانزی چین 

کوهستان تیانزی چین یکی از زیباترین و قشنگترین و دیدنی ترین مکان های طبیعی کشور چین

در چین مناظری وجود دارد که مانند تصویر های مینیاتوری بسیار زیبا می باشد که یکی از این جاذبه های طبیعت کوهستانی چین است واقع در بخش شمال غربی منطقه خوش منظره ولینگ یانگ, دراستان هونان  چین، مشرف به دره سوکی میباشد. نام این کوهستان تیانزی چین  میباشد.
این کوهستان دارای اشکال عجیب و منحصر به فردی است. تیغه های بلند سنگی که در دل مه کوهستانی مناظرشگفت انگیز  و عجیب را به وجود میآورند که یادآور افسانه های قدیمی چینی است.
آبشارها و غارهای زیبا و عجیب بر جذابیتهای کوهستان  می افزاید و این منطقه را به یکی از ۱۰ منطقه برتر گردشگری کشور چین بدل کرده است. مناظر این کوهستان در هر چهار فصل سال دیدنی است و مخصوصا  بعد از بارندگی زیبایی خاصی را به ارمغان می آورد.
ویزای چین

دریافت و اخذ انواع ویزای کشور چین ویزای تحصیلی چین  ویزای توریستی چین ویزای تجاری چین در تخصص ماست . با ما جهت مشاوره و راهنمایی رایگان تماس بگیرید.

تور لحظه آخری چین و پکن پاییز و مهر ماه 92

 
برای اطلاع از چگونگی و شرایط تور های دقیقه نود چین با ما تماس بگیزید.

تور های چین پکن شانگهای گوانجو شنزن را با ما تجربه کنید.

تور های چین ویژه اولین ماه پاییز 92 مهر ماه

دریافت و اخذ ویزای چین به صورت فوری یا نیمه فوری

رزرو بهترین و مجهزترین هتل های 5 ستاره پکن چین

چین باستان

چین - تور چین - دیدنی های چین-ویزای چین- ویزا-ویزای گروهی چین-چین-باستان-آثار-ویزای توریستی چین

کشورهای بسیاری در شکل گیری تمدن عظیم بشری سهیم بوده اند. که یکی از آن تمدن ها، تمدن باستانی کشور چین می باشد. که سهم قابل ملاحظه ای در علوم پایه داشته اند . اما با این وجود هنوز مدارک کافی در این زمینه وجود ندارد .شاید به این خاطر باشدکه :
چینیان باستان کشفیات خود در ارتباط با علوم مختلف مانند ریاضیات را بر روی خیزران ثبت می کردند و طبیعی می باشد که با گذشت روزگار و عدم توانایی در فراهم آورد شرایط مناسب نگهداری ، اغلب آنها از بین بروند.

دلیل دیگر اینست که امپراطور خودخواهی و نفهمی بنام شی هو آنگ تی (Shi Huang-ti) که در حدود 200 سال قبل از میلاد حکمرانی می کرده است. که به یکباره دستور به آتش کشیده کلیه کتب موجود در زمان خود را صادر نمود. او می خواست از پیشرفت علوم و دستوراتی که کنفسیوس مبلغ آن بود جلوگیری بعمل آورد . اگرچه دستورات او بصورت کامل از طریق برخی زیر دستان فهیم اجرا نشد و یا سعی شد بسیاری از کتابها پس از سوزانده شدن از روی حافظه دو باره نوشته شود اما حداقل این گمان وجود دارد که منابعی که در حال حاضر از چین باستان به دست ما رسیده است صحت کامل نداشته باشند.

اما مشکل بزرگ دیگر زبان ناشناخته چینی برای محققان خارجی می باشد. بعنوان مثال عمده اطلاعات محققان در باره ریاضیات در چین باستان بر پایه کتابی است که در سال 1913 توسط یک ریاضیدان چینی بنام یوشو میکامی (Yosho Mikami) تحت عنوان "ریاضیات در چین و ژاپن" نوشته شده است. همچنین کتاب دیگری بنام "علم و تمدن چین" در سال 1959 توسط دانشمندی بنام J.Needham تهیه شده است که از دیگر منابع محدود راجع به تاریخ علوم در چین باستان می باشد.

 چین - تور چین - دیدنی های چین-ویزای چین- ویزا-ویزای گروهی چین-ویزای توریستی چین

اسکای نیوز عربی این گزارش را داده است که، این مقبره تاریخی که با 36 متر طول، در عمق 10 متری از سطح زمین قرار گرفته است، دارای یک ورودی بلند و چندین اتاق و پنجره‌هایی برای تأمین نور این مقبره وجود دارد . این مقبره باستانی در نزدیکی فرودگاه «ژیان یانگ» در استان «شانسی» چین واقع است.
نقاشی‌ها و خطوطی که بر روی دیواره‌های داخلی این مقبره وجود دارد، نشان می‌دهد متعلق به خانواده سلطنتی «وو زیتیان» است. تا کنون در این مقبره هیچ‌گونه اثر تاریخی، جسد و یا طوماری کشف نشده است. دانشمندان معتقدند تمام این آثار بعدها در یک اقدام عامدانه و سازماندهی شده تخریب شده‌اند.این مقبره متعلق به «شانگوان وانر»، نخست وزیر زن چینی و یکی از بانفوذترین چهره‌های سیاسی چین باستان است که بین سال‌های 664 و 710 قبل از میلاد در خانواده سلطنتی «تانگ» زندگی می‌کرد.
ویزای چین در تخصص ماست
این زن مشهور چینی علاوه‌بر فعالیت‌های سیاسی گسترده خود در زمینه ادبیات و شعر هم بسیار فعال بوده و یکی از مفاخر ادبی چینی‌ها محسوب می‌شود.«یوگینجی»، استاد تاریخ و مردم‌شناسی دانشگاه شهر «شانسی» چین اعتقاد دارد ، زندگی این زن به دلیل استعداد ادبی و فعالیت‌های سیاسی‌اش در تاریخ چین بسیار حائز اهمیت است.
این زن دوره‌ای طولانی به عنوان فرد مورد اطمینان شخص امپراطوری «وو زیتیان» به امور دیوان این امپراطوری مشغول بوده است.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان