تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور چین-ویزای چین- China Visa -تخصص ماست

چین پرجمعیت ترین کشور جهان که بیشتر از یک ششم جمعیت را در خود جای داده  است. و یکی از کهن ترین تمدن های بشری بر روی زمین خاکی چین که توانسته است در تمام زمینه ها به یکی از قدرت های اثر گذار تبدیل شود. حالا با صنعت توریسم خود در حال تبدیل شدن به یک رویا و آرزو برای هر انسانی می شود تا این کهن تمدن را از نزدیک در تور چین ببیند.

 

تور چین-ویزای چین- China Visa

 

کشور چین با اساطیر ازدها که روزی بدلیل فقری که داشتند می گفتند هرچیزی که پشت به افتاب بکند را می توان خورد ولی اکنون یکی از مدعیان اقتصادی دنیا هستند   تاپایان سال 2002،جمعیت این کشور به 1 میلیارد و 284 میلیون و530 هزار نفر میرسد  اكثر مردم چین در شرق كشور زندگی می کنند. 30 درصد برنج جهان در چین تولید می شود شهروندان کشور چین ،بیشتر از نژاد زرد هستند و در شرق كشور زندگی می‌کنند و به زبان ماندارین(چینی) سخن می‌گویند.

امروزه تعداد زیادی از ایرانیان مقصد گردشگری خودشون چین انتخاب می کنند چرا که هم واقعا اماکن تاریخی زیادی دارد و هم فاز تجاری خوبی دارد بخصوص اگر توی ایران از بازار شناخت خوبی داشته باشند لذا هرچند کشور چین واقعا بزرگ و وسیع است ولی بنده توی این وب سایت اطلاعات تقریبا کاملی را براتون گذاشتم که از اون می تونید استفاده کنید و به یک سفر خوبی بروید

 تور چین خوب را باید چگونه انتخاب کرد ؟

اولاباید اون شرکت مجری مستقیم باشه 

دوم هر انعطافی که شما بخواهید را داشته باشد نوع هتل تعداد روز شهرهای گوناگون و ...

سوم خدمات خوبی هم به شما بده چه توی ایران و چه توی چین 

ویزای چین چه جوری تهیه کنم ؟

اولا این کشور به شما به صورت انفرادی ویزا نمیده باید 5 نفر باشید یا هزینه 5 نفر را پرداخت کنید معمولا ده روز ویزا چین صادر میشه ولی فوری انهم هست اما گرونه

مدارک مورد نیاز ویزای چین

کپی پاسپورت

عکس رنگی زمینه سفید  

چین- تور چین - ویزای چین

 

برای گرفتن اخرین اطلاعات ویزای چین با ما تماس بگیرید

تلفن تماس 

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت دوم

همانگونه که مستحضرید در قسمت اول تعدادی از اشتباهات رایج توریستها و مسافران در تور چین را بیان کردیم که باعث می شود شما استفاده کامل از تور چین ی که برایش هزینه کرده اید و وقت گذاشته اید نبرید. حال به ادامه مبحث اشتباهات در تور چین می پردازیم :

  • هنگام خرید برای چانه زدن وقت تلف می‌کنید!

هرگز وقت و حوصله خود را تنها برای ذخیره مبلغی ناچیز در یک بازار پر از فروشنده و مغازه‌دار تلف نکنید. بله می‌دانیم که چانه‌زنی یکی از اصل‌های خرید کردن است، ولی آیا واجب است که بخاطر مقدار کمی‌پول برای یک کیف دستی که قرار است ته کمدتان بماند، این قدر وقت تلف کنید؟ آن را بخرید و این حوصله و اعصاب سالم را برای جای دیگری نگه دارید که لازم است.

  •  کفش راحتی ارزان می‌خرید!

شما پیش خودتان فکر می‌کنید که قراره فقط یه هفته این کفش‌های راحتی‌ یا دمپایی‌ها را بپوشم، اصلاً نمی‌خواهم آنها را به خانه ببرم، چرا باید جنس خوب بخرم؟ جواب این سوال را وقتی می‌گیرید که دمپایی یا کفش راحتی شما وسط راه یا در گردش جنگلی پاره می‌شود. خب چاره چیست؟ هیچ، باید از همان‌جا به هتل برگردید.

  • از خوردن غذاهای خیابانی می‌ترسید!

هیچ کس دوست ندارد در سفر مریض شود، ولی در سفر به بضی شهر‌ها و کشور‌ها، اگر غذاهای خیابانی آنها را امتحان نکنید انگار به شهر و کشور‌ها سفر نکرده و آنها را ندیده‌اید.

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت دوم

مطمئن  باشید، محلی‌ها و فروشنده‌ها هم از غذای مسموم خوششان نمی‌آید. اگر برای غذایی صف بسته اند، می‌توانید به غذای آنجا اطمینان کنید. جملاتی مانند؛ "محلی‌ها به این باکتری‌ها مصون هستند" را فراموش کنید.

  •  برگه پیش‌خرید (رزرو) خود را چاپ نمی‌کنید!

پیش خود می‌گویید این جزئیات را در گوشی و لب‌تاپ دارید، پس چرا باید زحمت چاپ کردن نام و نشانی هتل را به خود بدهید؟ ما به شما می‌گوییم. زیرا وقتی هواپیما در مقصد سفر شما فرود می‌اید، به خصوص بعد از گذشتن از اقیانوس‌ها، کوه‌ها و... ممکن است گوشی، لب‌تاپ، تبلت یا وسایل دیگر شما با شبکه محلی کار نکنند. با این شرایط بهتر نیست از قبل خود را آماده سازید.

  • از کارت اعتباری برای گرفتن پول نقد استفاده نمی‌کنید!

همراه بردن پول نقد زیاد هنگام سفر کاری خطرناک است. شما با گم کردن یا دزدید شدن کیف پولتان حتما به دردسر خواهید افتاد. بخصوص اگر تمام مدارک، کارت‌ها و...در یک کیف گذاشته باشید. قبل ازهر چیز برای امنیت و حفظ کارت‌های شناسایی، بلیط، اسناد و مدارک خود جاهای مختلفی را انتخاب کنید و همه را در یک سبد نگذارید. به جای پول نقد نیز از کارت اعتباری استفاده کنید. چرا که در حال حاضر همه جا این کارت‌ها رایج، راحت و امن‌تر است. با این وجود باید به نرخ تبدیل و دریافت پول توسط کارت‌های اعتباری در کشور‌های دیگر نیز توجه کرد. ممکن است در بعضی از کشور‌ها مبادلات مالی با کارت‌های اعتباری بسیار گران تمام شود و بهتر است از پول نقد استفاده کنید.

  • به کتابچه‌ها و بروشورهای راهنما، اعتماد تام می‌کنید!

اعتماد کامل و برنامه ریزی فقط از روی کتابچه‌های راهنمای سفر، درست مثل برنامه ریزی برای ایستادن در صف بانک به مدت یک هفته است. این کتابچه‌ها خیلی خوب هستند و همیشه می‌توان از آنها استفاده کرد. اما بهتر است از پیشنهاداتی که هزاران مسافر در زمینه سفر مشابه در اینترنت گذاشته‌اند نیز استفاده کنید. تجربه مسافران معمولا به روز‌تر از کتابچه‌‌های راهنمای چند سال پیش است.

  • بیمه نامه کامل برای تور چین نمی‌خرید!

اگر مجبور شوید از بیمه نامه‌ای که تهیه کرده‌اید، استفاده کنید، بهتر است این بیمه نامه کامل باشد. فقط به این دلیل که به کشوری می‌روید که نوشابه آن ارزان است، دلیل نمی‌شود، بهداشت و درمان آن هم ارزان باشد. شاید این بیمه نامه که شما تهیه کرده‌اید، بتواند در صورت خراب شدن دوچرخه شما در جاده‌ای در یک جزیره بهشتی، برایتان بلیت هواپیما تهیه کند تا به خانه برگردید. ولی قطعاً هزینه بسیار سنگین بخیه، پانسمان و سه روز بستری در بیمارستان بین‌المللی را پرداخت نخواهد کرد.

  • بیش از حد عکس می‌گیرید!

وسواس و حس اجبار شما به مستندسازی هر منظره، مجسمه و ... باعث می‌شود که حس و حال آن لحظه را خراب کنید و تجربه سفر را فقط از دریچه دوربین ببینید. هرچند که امروزه گرفتن عکس با یک کلیک انگشت شما صورت می‌گیرد، اما قبل از آنکه متوجه شوید؛ گوشی تلفن یا دوربین شما ازعکس‌های ساختمان‌ها قدیمی، غروب‌های محو و بشقاب‌های غذا پر می‌شود.

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت دوم

تبریک می‌گوییم! حالا سفر شما با عکس‌های کم کیفیت در یک دستگاه دیجیتال تعریف می‌شود و به شما اطمینان می‌دهیم که بعداً حتی 20 دقیقه هم صرف نگاه کردن به آنها  نمی‌کنید. دقیقا!

  • فرودگاه‌ها ناشناس را دست کم می‌گیرید!

هرگز نباید فرودگاه‌ها را دست کم گرفت. زیرا احتمالاً مجبور می‌شوید چند کیلومتری برای پیدا کردن راه خود در فرودگاه‌های بزرگ داخلی و خارجی راه بروید و در بخش بازرسی امنیتی در صف‌های طولانی وقت تلف کنید.

  •  در سفر به سایر کشورها پولتان را در فرودگاه تبدیل نمی‌کنید!

وقتی به سفرهای خارجی می‌روید، عقیده عموم مردم این است که فقط آماتورها در فرودگاه پول تبدیل می‌کنند. زیرا در شهر نرخ ارز خارجی بهتر است. ولی اغلب اینطور نیست و در اکثر فرودگاه‌ها از شما برای کمتر از 300 دلار کارمزد نمی‌گیرند.

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت دوم

در ضمن برای تبدیل کردن پول در شهر باید حداقل یک ساعت بگردید و جای قابل قبولی را پیدا کنید و پولتان را تبدیل کنید. پس همیشه سعی کنید در فرودگاه پول تبدیل کنید و زحمت، ریسک و اتلاف وقت شهری را به جان نخرید.

تور چین ویزای چین باشما

اشتباهات گردشگران در تور چین

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت اول

مسافرت و گردش و تفریح یک هنر و یک مهارت است یعنی با استفاده از تجربیات دیگران می توانیم وقتی که به تور چین می رویم از مسافرتمان به این کشور بیشتر لذت ببریم.

اکثر مردم جهانگرد‌های حرفه‌ی نیستند و به همین خاطر ممکن است نادانسته دچار دردسرهای بی‌شماری شوند، که سفر تفریحی را به کامشان تلخ کند.

در اینجا نکات و تجربیاتی را برایتان نقل می‌کنیم که انجام آنها در سفر اشتباه محض است.

شاید بسیاری ازما، این اشتباهات را حداقل یک بار در سفر‌های خود تجربه کرده‌ باشیم. به همین خاطر بسیار مهم است که در سفرهای بعدی از تکرار آنها جلوگیری کرده و سفر خود را شیرین و خاطره انگیز سازیم.

اشتباهات رایج در سفر به چین(تور چین)این است که:

  • چمدان بزرگ یا چندین چمدان با خود می‌برید!

وقتی قرار است، لباس‌های سفر خود را در یک چمدان جا کنید، دیگر جایی برای حفظ کلاس و مد روز بودن نیست. یعنی لازم نیست برای هر موقعیتی لباس بیاورید. تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان داده است که دو سوم مسافرین وقتی از سفر برمی‌گردند حداقل 6 لباس خود را اصلاً نپوشیده‌اند.

بنابراین برای هر روز از سفرتان نیاز به لباس نو ندارید. در خانه که هستید برای کار، ورزش و مهمانی می‌توانید چند بار در روز لباستان را عوض کنید. ولی برای کل سفر حداقل دو دست لباس کافی است.

  • وقتی چیزی را که خوشتان می‌آید، همان لحظه آن را نمی‌خرید!

شاید  پیش خود فکر می‌کنید که بقیه جاها را می‌گردید و دوباره به همان مغازه برمی‌گردید. و شاید هم در این دوری که می‌زنید چیزهای ارزانتر و با کیفیت بهتر پیدا کردید. ولی اینطور نیست. وقتی در سفر هستید و چیزی را می‌بینید که خیلی چشم شما را گرفته و واقعا به دردتان می‌خورد، حتماً آن را همان‌جا بخرید، وگرنه بقیه عمر افسوس خواهید خورد و هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. آن را بخرید تا بعداً افسوس نخورید.

  • برای سیم کارت و تلفن در تور چین به خارج از کشور، برنامه ریزی نمی‌کنید!

چیزی که شما به آن "رومینگ بین‌المللی" می‌گویید برای اپراتور تلفن شما "سود سهام‌دار" محسوب می‌شود! یک هفته پیامک زدن از یک کشور به کشور دیگر نباید بیشتر از یک جراحی باز قلب برایتان هزینه بردارد! ولی این اتفاق برای اکثر مسافرین خارجی می‌افتد، زیرا آنها قبل از سفر برای این قضیه برنامه ریزی نمی‌کرده‌اند.

  • لب‌تاپ و تبلت خود را همراه نمی‌برید!

بردن وسایل الکترونیکی شخصی چون لب‌تاپ و تبلت بسیار مهم است. اگر می‌خواهید برای راحت بودند از سیستم‌های رایگان هتل یا از کافی نت‌ها استفاده کنید، باید بدانید، تمام سرویس دهنده‌های رایگان هتل‌ها و کافی نت‌ها دارای برنامه کنترل کاربر‌ها هستند. آنها می‌توانند، نام کاربری، کلمه عبور و تمام عملیات و سایت‌های که شما از آنها بازدید کردید را مشاهده کنند. بنابراین اگر می‌خواهید کلمه عبور و کاربری و عملیات بانکی و... شما محفوظ بماند، دستگاه شخصی خود را همراه ببرید. نکته دیگر اینکه هرگز دستگاه خود را در هتل جا نگذارید و آن را با خود حمل کنید تا اطلاعات شخصی شما در امان باشند.

  • بهترین زمان برای رزرو بلیت را نمی‌دانید!

تحقیقات نشان داده است که بهترین زمان برای خرید بلیت ارزان برای پروازهای داخلی 21 روز و برای پروازهای بین‌المللی 34 روز قبل از حرکت است. با این وجود ارزان‌ترین بلیت‌ها 49 روز قبل از پرواز باید خریده شوند. حتی بعضی از تحقیقات نشان داده است که 80 روز قبل از پرواز باید بلیت را تهیه کرد. چرا که بسیار ارزن و بهتر است.

روز اول سفر به چین یک وسیله بزرگ، سنگین و جاگیر می‌خرید!

شاید این مورد با مورد دوم در تضاد باشد، ولی قطعاً شما نمی‌خواهید در سفری طولانی برای خودتان غل و زنجیر و بار اضافی درست کنید و یا اینکه همسفرهای خود را در طول مسیر با بار زیاد اذیت کنید. چیزی را که می‌توانید مشابه آن را در شهر خود تهیه کنید، نخرید و به عبارتی از خرید روی هوس که باعث دردسر در طول تور چین می‌شود خوداری کنید. مگر اینکه امکانات خاصی برای حمل آن داشته باشید.

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت اول

تور چین 20 بهترین برای ویزای چین

نرخ ویزای انفرادی چین پاییز 93

قبل از تور چین اول باید ویزای کشور چین را بگیرید در صورتی که قبلا ویزای چین را دریافت کرده اید با مراحل کار آشنا هستید اما کسانی که تا به حال ویزا چین را دریافت نکرده اند باید بدانند که :

 

 

نرخ و قیمت ویزای انفرادی چین پاییز 93

 

 هزینه ویزا و مدارک لازم برای اخذ ویزا چین

  1. اصل پاسپورت
  2. قطعه عکس ۳ در ۴ رنگی زمینه سفید
  3. اطلاعات فردی از قبیل آدرس منزل و محل کار ، شغل و شماره تلفن

 

شرایط و هزینه اخذ ویزا چین


انواع ویزای قابل دریافت از کشور چین عبارتند از : ویزا گروهی چین، ویزا انفرادی چین ، ویزا تجاری چین ، ویزا مولتی چین



ویزا انفرادی چین

۱ ماه اعتبار دارد و شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا حداقل در ۳ روز کاری اخذ می شود
ویزا تجاری چین ۳ ماه اعتبار دارد و در این مدت شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا در ۱۵ روز کاری اخذ می شود


 

قیمت ویزای انفرادی چین  130دلار

 

 

هتل های شانگهای زیبا و مدرن

Beautiful and modern hotels in Shanghai

 شهر شانگهای چین شهری معروف و مشهور که حتما حتی اگر به کشور چین مسافرت هم نکرده باشیم حتما نام شانگهای را شنیده ایم و آوازه شهرتش را بارها و بارها به گوشمان فریاد زده اند. شهر شانگهای چین یکی از شهرهای توریستی چین است که هرساله تعداد زیادی تور چین یا تور شانگهای با درجه اولویت این شهر برگزار می شود.

 چون شهر شانگهاي شهر بزرگي است، ديدني ها و جاذبه هاي توريستي شانگهای نيز در يك جا جمع نشده است و گاهي رفتن از يكي به يكي ديگري حدود يك ساعت طول مي كشد .

 تور چین-هتل های شانگهای زیبا و مدرن

هتل هاي شانگهاي بسیار زیاد هستند و در مناطق عالی وجود دارد كه بيشتر آنها در مناطق مدرن و تجاري اين شهر جمع شده اند. از جمله  این هتل های مدرن شانگهای هتل هتل گوانگ دانگ شانگهای - هتل جو ماريوت شانگهای - هتل ميلينيوم هانگ کياو شانگهای - هتل پودي بوتيک فاکسينگ پارک شانگهای هستند به علاوه، چون كه شهر شانگهاي شهري گردشگري است. هتل هاي خوب با قيمت ارزان نيز زياد ساخته مي شود و شما به راحتي مي توانيد بر اساس ويژگي هاي برنامه سفر خود، هتل مورد نظرتان را انتخاب كنيد.

قیمت جدیدترین تور چین

تور پکن ویژه مهر93

این تور در یکی از بهترین هتل های 5 ستاره پکن بر گزار می گردد. هتل های ویژه و مناسب و هتل هایی که کیفیت و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود می کنند . در کیفیت تور ها بسیار تاثیر گذار می باشند . پس با ما همراه شوید در یک فرصت فوق العاده !

 

قیمت جدیدترین تور چین بسیار مناسب-تور پکن

 

هتل 5ستاره تاپواقع در مرکز شهر

 قیمت تور چین

تورچین قیمت مناسب

 

 

هر نفر اتاق دو تخته                                            3950000تومان

        

خدمات تور چین: پرواز پکن – 7شب اقامت با صبحانه - ترانسفر فرودگاهی - لیدر فارسی زبان - بیمه –
ویزای گروهی چین

گشت ها:

  • گشت کامل در پکن و شانگهای

 توجه : برای خروج از کشور داشتن حداقل 7ماه اعتبار گذرنامه الزامیست .

جلب رضایت مشتریان شعار ماست

 تور چين پاییز | پكن | هتل مريوت سيتی وال * 5 | پرواز ايران اير

مسافرتی خاطره انگیز به کشور چشم بادامی ها پهناورترین کشور دنیا پرجمعیت ترین کشور جهان


هتل اقامتی در این دوره تور :  مريوت سيتی وال MARRIOTT CITY WALL  * 5

خدمات تور : بليط رفت و برگشت ايران اير – 7 شب و 8 روز اقامت در هتل – صبحانه – ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – ويزاي گروهی –  بيمه مسافرتی - 3 روز گشت متنوع با ناهار

قیمت تور چین : 2499000 تومان


جهت رزرو تور با ما تماس حاصل فرماييد .

**********************

**********************


 
 تور چين پاییز | پرواز ايران اير | 7 شب و 8 روز


تور چين | پكن | هتل کینگ وینگ * 5 | پرواز ايران اير

هتل کینگ وینگ KING WING  * 5

خدمات تور : بليط رفت و برگشت ايران اير – 7 شب و 8 روز اقامت در هتل – صبحانه – ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – ويزاي گروهی –  بيمه مسافرتی - 3 روز گشت متنوع با ناهار

قیمت تور چین : 2499000 تومان

**********************

 

**********************

 



تور چین | پکن + شانگهای | پرواز ایران ایر | نوروز 94


تور چین | پکن + شانگهای | هتل شرایتون * 5 + هتل مریوت * 5 | پرواز ایران ایر | نوروز 94

هتل شرایتون SHERATON  * 5 + هتل مریوت MARRIOT  * 5خدمات تور : بلیط رفت و برگشت پرواز ایران ایر – 4 شب پکن + 3 شب شانگهای اقامت در هتل با صبحانه – ترانسفرفرودگاهی – ترانسفر بین شهری با قطارهای سریع السیر و لوکس – راهنمای فارسی زبان – ویزای گروهی – بیمه مسافرتی – 4 روز گشت شهری با 3 وعده ناهارتاریخ حرکت تور : 28 اسفند ، 6فروردین 94

قیمت تور چین : 4900000 تومان

 

**********************

 

**********************

 

تور چين | پكن | هتل دبل تری هیلتون * 5 | پرواز ايران اير


هتل دبل تری هیلتون DOUBLE TREE HILTON  * 5

خدمات تور : بليط رفت و برگشت ايران اير – 7 شب و 8 روز اقامت در هتل – صبحانه – ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – ويزاي گروهی –  بيمه مسافرتی - 3 روز گشت متنوع با ناهار

قیمت تور چین : 2399000 تومان

برای ورود به کشور چین مانند هر کشور دیگر نیاز به ویزای می باشد برای گرفتن ویزای کشور چین باید یک سری مدارک نیز آماده کنیم که لیست آنها را در پایین می آوریم:

::: مدارك مورد نیاز برای تقاضای انواع ویزای چین :

1.         اصل و كپی دعوتنامۀ رسمی

2.         فرم تكمیل شده تقاضای ویزا(Application form) با الصاق عكس رنگی متقاضی

3.         اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار

5.         اخذ نوبت ویژه تقاضای ویزا یا ارائه مدارك


::: تایید مدارک برای ویزا چین :

هر نوع مدركی كه نیاز به تأیید این سفارتخانه داشته باشد می‌بایستی به ترجمه رسمی زبان انگلیسی با مهر تأیید و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رسیده باشد و برای هر مدرك یك عدد فرم مخصوص تأیید مدارك تهیه و به سؤالات مندرج در آن پاسخ داده شود .(این فرم در صفحۀ فرمها در همین وب‌سایت در دسترس می‌باشد)

مدارك مورد نیاز جهت تایید مدارک ویزا :

1-       یك عدد فرم مخصوص تأیید مدارك برای هر مدرك

2-       ترجمه رسمی مدارك مورد نیاز تأیید + كپی

3-       كپی گذرنامه صاحب مدارك



::: مدارك مورد نیاز جهت دریافت گذرنامه و مدارك از سفارت(نوبت بعداز ظهر):

1-       قبض رسید مدارك(Pickup form)

2-       فیش بانكی پرداخت شده به شماره حساب سفارت جمهوری خلق چین مندرج در قبض رسید مدارك

3-       اصل و كپی كارت ملی دریافت‌كننده گذرنامه یا مدارك

4-       اخذ نوبت ویژه دریافت گذرنامه یا مدارك برای بعداز ظهر

تور لحظه آخری چین و پکن پاییز و مهر ماه 93

تور های لحظه آخری تورهایی هستند که از لحاظ هزینه برای گردشگران مقرون به صرفه می باشد ولی دیگر زمان مسافرت و تور را شما تعیین نمی کنید. بلکه این شانس شماست که تعیین کننده زمان مسافرت شما به چین است.
برای اطلاع از چگونگی و شرایط تور های دقیقه نود چین با ما تماس بگیزید.

تور های چین پکن شانگهای گوانجو شنزن را با ما تجربه کنید.

تور های چین ویژه اولین ماه پاییز 93 مهر ماه

دریافت و اخذ ویزای چین به صورت فوری یا نیمه فوری

رزرو بهترین و مجهزترین هتل های 5 ستاره پکن چین

تور چین | تور چین مهر | تورچین آبان ماه

شرکت خدمات مسافرتی سعادت سیرگیتی با هدف بهبود کیفیت و  تسهیل مسافرت گردشگران ایرانی در تور چین با سالهای سال تجربه کاری در این زمینه مفتخر است که به اطلاع تمام شرکت های خدماتی سفر به کشور چین برساند که ما آماده هستیم تا هرگونه خدماتی را که نیاز دارند را به ایشان برسانیم.

ما با بهترین و ارزانترین هتل های 5 و  4 و 3 ستاره چین برحسب نیاز و سلیقه گردشگران قرارداد داریم . پس با ما باشید تا بهترین خدمات را داشته باشید.

تور چین ویژه پاییز در حال ارائه انواع تورهای متنوع با قیمت و زمان متفاوت بوده و متناسب با خواسته های گردشگران تور چین تنظیم و طراحی می گردد. اگر به منظور تجارت ، تفریح و یا هر خواسته دیگر، قصد سفر به کشور پهناور و زیبای چین را دارید ، با تماس با کانتر مخصوص چین خواهید توانست اطلاعاتی دقیق در مورد بهترین و ارزانترین تور ، بلیط و هتل در کشور چین به دست آورده، آنچه مورد نظرتان می باشد را انتخاب و خریداری نموده و بصورت آنلاین سفارش دهید .

 تور چین | تور چین مهر ماه | تورچین آبان ماه

 

*********************************************

*********************************************

*********************************************

*********************************************

تور چین نوروز,تور چین تعطیلات عید ,ویزای چین, شانگهای , چین , تور شانگهای , تور شانگهای چین , قیمت تور شانگهای , قیمت تور چین , قیمت تور شانگهای چین , نرخ تور شانگهای , نرخ تور چین , نرخ تور شانگهای چین , تور ارزان شانگهای , تور ارزان چین , تور ارزان شانگهای چین , دیدنیهای شانگهای , دیدنیهای چین , دیدنیهای شانگهای چین , راهنمای گردشگری , راهنمای گردشگری شانگهای , راهنمای گردشگری چین , ارزانترین تور , ارزانترین تور شانگهای , ارزانترین تور چین , سفر به شانگهای , سفر به چین , آژانس هواپیمایی , اماکن گردشگری شانگهای , اماکن گردشگری چین , مراکز خرید شانگهای , مراکز خرید چین , هتل شانگهای , هتل چین , رزرو شانگهای , رزرو چین , لحظه آخری , تور لحظه آخری , تور لحظه آخری شانگهای , تور لحظه آخری چین , تور دقیقه نود , تور دقیقه 90 , تور دقیقه نود چین , تور دقیقه 90 چین , تور دقیقه نود شانگهای , تور دقیقه 90 شانگهای , تور های شانگهای , تورهای چین , تورهای شانگهای چین , مجری مستقیم شانگهای , مجری مستقیم چین , مجری مستقیم تور شانگهای , مجری مستقیم تور چین , مجری ارزانترین تور چین , مجری ارزانترین تور شانگهای , تور بهار 94, تور چین اردیبهشت 94, تور چین خرداد 94, تور چین تیر 94, تور چین مرداد 94, تور چین شهریور 94, تور شانگهای اردیبهشت 94, تور شانگهای خرداد 94, تور شانگهای تیر 94, تور شانگهای مرداد 94, تور شانگهای شهریور 94, ارزان ترین تورهای چین , مناسب ترین تور شانگهای چین ,ویزا چین

 

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان